grym eller inte, vad spelar det för roll?

hick hick hick, jar typ hickat i en timme nu, det vill inte försvinna. för ett tag sen läste jag om en tjej som hickade typ var tionde sekund, tänk ifall jag drabbads av något sådant? fy vad hemskt! men det tror jag inte att jag har.

jag kom hem från skolan för ett tag en, vi åkte skridskor på idrotten idag. jag var typ grym, eller inte. jag kan faktiskt erkänna att jag inte är grym på allt här i världen. skridskor är helt enkelt inget för mig, men jenny där emot hon är GRYM! man skulle kunna säga att jag var som bambi på hal is medan hon var som en riktig isprinsessa med blå hjälm.

over and out,
/ LinaBeijer


en vacker bild från dagen, eller?

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0