stockholm nästa!

nästa resmål blir till stockholm, då jag ska hälsa på min älskade vän johanna! jag har blivit bjuden på värsta coola grejen! hennes pojkvän (som jag inte har fått träffa än) tar ju studenten i år och då har jag blivit bjuden på studentmiddag och discoskiva, låter inte det awesome? min inbjudan låg på min säng när jag kom hem från österrike, dock fattade jag inte så mycket av den, men det är kanske så stockholmarna skriver, vem vet.
over and out,
/ LinaBeijer
johannas blogg hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Johann

Längtar tills jag får träffa min bästa vän <3 du är saknad. Vi ska ha grymt roligt när du kommer !! Love you

2011-02-21 @ 22:47:17
URL: http://johannank.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0