dagens skola, ack så tråkigt.

tillbaka i skolan. sitter just nu på en lektion då min lärare pratar om helt ointressanta saker. man ska väl ändå lära sig sådant som är värt att lära sig? ack, vart är skolan på väg? (något som är bra är ju att vi har fått våra fina maccie datorer, det klagar vi inte på, tack!). istället för att lyssna på vad mina lärare säger försöker jag att hitta något bra som jag kan ha på mig då jag ska till stockholm. det börjar ju faktiskt att närma sig, så jag måste ta tag i detta nu! nog med det, efter skolan ska jag på jobbintervju, hoppas att det kan gå bra!
en väldigt lovande bild från österrike. jag har för mig att denna bilden togs när vi diskuterade fördela och nackdelar med att gå ut. vi kom fram till att nackdelen var att man blev trött och fördelen var att man fick dansa och ha kul. det vi kom fram till är nog ganska så självklart...

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: elina!

woho, stolt fotograf å grejer!

2011-03-07 @ 10:10:35
URL: http://ekarlssonalalahti.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0