stockholm i mitt hjärta.

tjollahopp! har nu vaknat här i johannas säng. tog emils plats, är han nog inte så glad över men men(sorry, livet är inte alltid rättvist). gårdagens festligheter var (jag säger det bokstavligt) för jävla skoj! vi kom hem runt halv två på natten och inte nog med det kom det några och väckte oss runt tre. men trots detta så var jag ganska så pigg när klockan ringde vid kvart över åtta idag. ska kanske följa med johanna till skolan, vi får helt enkelt se vad som händer och sker under dagen :)
morgonpigga små muppar :)

jag slänger upp lite bilder från igår som jag tog med min mobil, men hoppas att jag ska kunna sno lite bilder från johannas dator lite senare :)





over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0