nattinlägg.

idag har jag hunnit med massor! dagen började med en springtur, sedan massage. efter det hämtade elina mig så åkte vi fram till stan för en fika, vi fortsatte hem till henne med en dunkande bil. när hon sedan kört hem mig åkte jag och hämtade malin, vi åkte vidare till wookhouse, efter det hem till jenny och där spenderade vi resten av kvällen. nu är jag hemma och ska gå och lägga mig. eftersom jag inte hann träffa min älskling idag ska jag åka hem en sväng till honom imorgon. jag ska även hinna med och göra en roadtrip skiva med elina :)
en trött men glad tjej. juste, jag har fixat ett kontant kort och en GAMMAL telefon. jag insåg att det inte går att klara sig utan mobil i två veckor. JAG SAKNAR MIN ÄPPLE TELEFON!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0