på en torsdag kan det hända mycket.

hej på er! hittade en härlig bild från gran canaria, haha. idag har vi haft nationella i engelska, bajs på det, hatar det, vill bränna upp det. men det kan jag ju inte. jag har vart och tränat idag (har tränat fem dagar i rad nu) det var det bästa passet på hela veckan, jag fick även med mig min vän klara. två av mina vänner har tagit körkort idag, jag är så himla glad för dom!! jag har redan hunnit med att få ett åk av min goding elina. nu ska jag sova, godnatt! ♥

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

nästa gång är det jag som får erbjuda skjuts! :D

2011-05-13 @ 17:52:48
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0