work it out!

har vart på mitt vanliga easy line pass som jag alltid går på måndagar. jag har lyckats att komma i någon tränings period nu, men det kan behövas, för i september är det jag och min andra trettonkompanjoner som bestiger sveriges högsta berg! nämligen kebne kasie! kommer att bli skit ballt, imorgon är de löpning som står på schemat!
jag saknar innebandyn väldigt mycket nu. det blev ju tyvärr ingen bra säsong för mig i år, va skadad från januari fram till april. så nu får jag vänta ända till augusti då vi går på igen!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-06-02 @ 21:45:06
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0