Read my lips, Kiss me Kiss me

sitter just nu med näsan i biologiboken (kanske inte precis nu). känns som att jag har världens största prov imorgon, fast jag vet att jag inte har det. tycker dock att det är väldigt onödiga saker man ska kunna, vet inte riktigt när jag ska ha användning för detta... men undertiden jag läser denna oerhört tråkiga bok dricker jag te, mums! hittade ett te som heter Read my lips. jag började läsa lite på baksidan för att se vad det var för te, detta va förklaringen: Okay, this is probably the world's best chocolate tea. Honestly. Better than dessert. More reliable than sex. It's a totally decadent combination of china black tea, vanilla, peppermint, chocolate bits an spicy red peppercorns. Plus it contains little red candy lips for a kiss of sweetness. varför inte tänkte jag.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0