sovmorgon & roadtrip

en väldigt trött lina har precis vaknat av att telefonen låter. jag börjar inte för ens klockan tolv idag, så det va lite väl tidigt att vakna. men nu är jag vaken så då är det väl lika bra att göra något vettigt? som att skriva här. eftersom jag bara har en lektion idag bestämde sig jag och jenny för att ta hennes bil till trollhättan för att besöka junkyard. det är lika bra att va i tid med att förbereda sig för skidsäsongen, vipps så är den här. jenny tog ju körkort dagen då jag åkte till kebne(STORT GRATTIS TILL DIG IGEN) så detta blir första gången jag åker med henne, tror ni att jag överlever?
lääängtar lite för mycket till österrike.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0