student 2012.

tja! här sitter jag galet glad som ett barn. inte för att vi har fått våra student tröjor inte, utan för att jag hittade världen snyggaste jeansjacka på stan! kommer bli perfekt till våren/sommaren. självklart är jag även glad för att våra studenttröjor har kommit, det är ju ett tecken på att studenten närmar sig och det med stormsteg! jag va nyss ute med hunden min i regnet. då gick jag förbi en väldigt stor vattenpöl och då slog det mig att precis där brukade jag sitta och fylla mina stövlar med vatten när jag va liten. jag kan ju meddela att jag fick utegångsförbud varje gång min mamma hittade mig där, men trots det så var det där jag höll hus varje gång det regnade. måste ha vart ett ganska så trögt barn...

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0