back on track.

okej, det här med att uppdatera min blogg har inte vart min starkaste sida den sista tiden. varför? jag har faktiskt ingen jäkla aning! men det är jätte kul att ni kikar in trots att jag inte uppdaterar, men det ska det bli ändring på. nå, vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då? jo, jag har hunnit med att fylla 19 år. det sägs ju att man är som mest på topp när man är 20, sen bara det dippar. så jag får väl njuta i två år till innan jag går och blir gammal.
igår va jag på junkyard och inhandlade lite nya saker, bland annat ett par nya snowboardbyxor. denna gången blev det ett par turkosa. jag köpte även dessa som är på bilden, kände mig riktigt tuff må jag säga.

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0