the biggest looser.

här ligger jag i min the biggest loser tröja. stämmer kanske in ganska så bra på mig? eller nä. eftersom tisdagar är typ den enda dagen som jag är heeelt ledig på, alltså inga träningar eller något, så fick jag ju såklart ett ryck att jag ville röra på mig. jag har hört att längdåkning ska va ganska så bra träning, nackdelen är ju bara att jag inte är särskilt bra på det. och så blev jag ganska så avskräckt när min vän johanna bröt handen i längdskidspåret, fråga mig inte hur det gick till. så istället för att åka längdskidor tänkte jag att leka i snön va ju alltid kul när man va liten. så jag tog på mig alla de där kläderna man ska ha på sig och så gick jag ut i snön, det va inte alls kul längre... så det slutade med att jag snörade på mig skorna och gav mig ut på en springtur.
over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0