söndagsångest.

nu sitter man här sliten som vanligt på en söndag(som ni förstår är bilden från igår kväll och inte från idag. jag avstår att visa mig för allmänheten idag) och självklart så gör skolarbetet mig sällskap. senare i eftermiddag/kväll så ska jag slänga skiten åt blåkulla och dra mig mot sirius för lite träning. veckans helg har vart mysig och lugn, igår jobbade jag min näst sista dag på hjertberg. lite sorgligt faktiskt, jag har trivts så himla bra! därför kan jag rekommendera detta ställe, så ge er dit och sök den kommande veckan, men ge fasiken i att ta min plats! ;) ni tycker säkert att jag är idiotisk som ger upp ett jobb såhär innan studenten, men det är faktiskt så att jag ska flytta till smögen över sommaren för att jobba i en sportbutik där. hur kul låter inte det?!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0