studiedag.

vem kom egentligen på att döpa den lediga dagen till studiedag? jag bestämmer mig alltid för att jag ska plugga röven av mig, men det blir aldrig så. istället åker jag och tränar, kollar film eller äter en massa mat. som idag började jag dagen med en löprunda på 5 km, jag pratade med min syster i nästan två timmar och senare på dagen åkte jag och bowlade och åt pizza med mina favorit pojkar! tänk att dom växer upp så snabbt, det va ju typ igår dom ville gå runt och hålla mig i handen och nu är dom så stora! helt sjukt det där. imorgon går jag in på "lediga dagen" två, och då ska jag plugga!
slänger upp två bilder från smögen, kan fortfarande inte fatta att det är såhär jag ska spendera min sommar!

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0